Less.

Jaha, då sitter jag här igen, I skolan. Har datakunskap hela förmiddagen, men just när är det rast. Jag känner mig helt död, inte ens halvdöd, utan helt jävla död. Åhhh, jag är så förbannat less på allt. Ingenting känns bra just nu. Jag ska seriöst gå i ide tills våren kommer, jag blir typ alltid deppad den här tiden av året, varför vet jag inte, men så är det. Jag fick iaf skjuts till skolan av pappa imorse, så jag slapp vänta på busshelvetet. Det är ju alltid något. Då kunde jag iaf sova i bilen! (: Hoppas dagen går fort, så jag får fara hem, då blir det stallet, ska rida lite lugnt idag, han har ju vilat 2 dagar nu efter att han vaccinerats. Så nu blir det en liten mjukstart (:



Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0