Maskar & Zombies.

Höll helt seriöst på att avlida imorse när jag väntade på bussen, det var så förbannat kallt. -21 grader. Ändå hade jag klätt på mig som en idiot. Vet att jag klagar mycket på att det är kallt, men jag gillar verkligen inte kyla!! Vill ha vår och värme nu! Skönt var det iafall när man äntligen kom in i värmen. Har haft datorkunskap nästan hela dagen, förutom matten och klassrådet. Var inte så särskilt givande, det var skitlätta saker det babblades om, typ som:  " Här nere till vänster ser ni en ikon där det står start, trycker ni på den kommer det fram olika program, som man kan välja mellan. Och det här fönstrena kan ni förminska, förstora, och minimera." Ehhh, okej ? Det visste jag ju inte. Sen skulle vi "lära" oss klistra in en bild från paint till World, och hur man ändrar textstorlek, radavstånd m.m Tror de att vi alldrig har använt dator förut eller? ;P Sen pratades det om olika virus man kan få i sin dator, som t.e.x Maskar och Zombies;D Haha, sen ska vi tydligen ha 2 prov och en redovisning i kursen. Ajja, då är det ju bra att det är lätt (: Har varit ute på en liten myspromenad med hästen nu ikväll, som tur är har det ju blivit varmare. Satte mig en liten stund på en snöhög och myste med honom. Har världens träningsverk i ett ben, men bara i ett ? Undra vars jag kan ha fått det ifrån, kan inte komma på att jag gjort något särskilt. Menmen, så kan det vara. Fredag imorgon, skönt med en kort vecka efter lovet, det blev som en liten mjukstart. Ska lägga mig i sängen nu och försöka sova så att jag kommer mig upp imorgon.

Puss <3



Söt ninis <3


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0