Gamla bilder.

Helg nu, så otroligt skönt. Sitter och slö tittar på lets dance, alla suger ju! ;)
Hade vanliga tråkiga lektioner idag, så finns inte så mycket att säga om det, gjorde två tal på en 80 minuters lång mattelektion, duktigt va? Eller inte, provet är på torsdag, bäst jag skärper till mig lite tills dess, så att jag iallafall klarar ett G,Jag suger verkligen på matte. Undrar varför de alltid lägger tråkiga lektioner på fredagar? Men skönt att sluta tidigt, for till stallet direkt jag kom hem och fixade allt där, sen for jag ut en liten sväng med hästen. Rider honom inte lika hårt som jag brukar nu. Varit på lösvikthuset ikväll också, och köpt GODIS! ;D
Nu sitter jag och kollar på lite gamla bilder, tror jag lägger in några i brist på annat att göra. (;

Amarnäs resan 05, red islandshästar i fjällen! Oförglömligt!

Jag och malin med lilla ruth, när jag var skötare på henne, små vi var (:

R.i.P mimmi, min gamla kanin, som liten unge (:

Naaw, min lilla katt <3 Detta var innan vi tog hem honom. typ 2005?

Bleiki hos sin förra ägare, jag som sitter på ;P. Var nog lyckligaste dagen i mitt liv när vi skulle hämta hem honom.


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0