Heeeeeelg.


Jag känner mig så förrvirrad, allt är upp och ner. Jag är både glad och ledsen på samma gång, men vet inte riktigt varför ?

Helg nu, tralalala ;D Nu blire sova,sova,sova. Skönt som fan. For till stallet efter skolan, red lite gran, en liten mjukstart blev det. men hästen ville ju dock inte ta det lungt, han taktade i princip hela tiden, iaf på vägen hem, han ville ju springa fooooooort ;D Haha, sen skulle jag trava lite lungt uppför en backe, men han ville tydligen galoppera? (: sötponnyn.  Nu har jag varit och köpt mitt efterlängtade godis. Så det så. Orkar inte skriva mer nu, det blev ett kort inlägg. Men det kan jag nog leva med, ska se let's dance nu, och äta mitt godis.

Tjing!




Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0