Härlig dag.

Härlig dag det har varit idag, soligt och varmt, helt perfekt helt enkelt. Är ju typ skitlängesen man såg solen, så nu när den äntligen kom fram så känner man att våren närmar sig, då blev jag lite gladare (: Jag har iaf spenderat dagen i stallet, fotade lillkillen i hagen litegrann, dock så är min batterier cp, dem är alldeles nya och fast jag haft den på laddning ett dygn så räcker dem typ en halvtimme, dem ska ju igentligen räcka flera dagar. Det är väldigt irriterande att batterierna ska ta slut så fort man har chansen att få en bra bild. Men jag hann få ganska många bilder ändå. Jag jobbade med bleiki en stund på plan idag, jobbade mest på volt med att böja lite försiktigt och så. jobbade även med att få honom att gå lite mer framåt, och lyfta på benen lite mera, jag måste få honom att koncentrera sig, och tycka det är kul att jobba, då snubblar han inte lika mycket. ska ta och ringa Sylvia på måndag och boka en lektion, det var ett tag sen nu, ett bra tag sen. men nu när jag fick sånna glädjande besked om bleiki så vågar jag ju fortsätta träna. Ikväll har jag varit med malin, vi gjorde inte så särskilt mycket som vanligt, svamlade på och så. Sen så gick vi till stallet och nattade hästen. Lina fick följa med oss, hon tackar aldrig nej till en promenad (: Förövrigt så har jag pratat med en väldigt trevlig person på msn. :> Lägger in några bilder på min lilla söthäst. Titta och Njut.





   

     

Och så en liten bild på den härliga solen, påväg ner..



Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0