Djurkunskapen.

Har precis kommit ut ur duschen, stank kossa! ;b Har ju nämligen haft Djurkunskap hela eftermiddagen, jag älskar dem lektionerna, det är så kul! ;D Idag skulle vi handmjölka, jag var fan bäst ju, om jag får skryta lite :) Gäller bara att få in rätta tekniken. Men gode jobbigt är det i händerna, man blir gode trött  efter ett tag. Sen fick vi lära oss mjölka med mjölkmaskinerna också ^^ Sen blev det mys med kalvarna, var en kalv som var född bara för någon timme sen när vi var där, Gick in och myste hos den, inte ofta man får chansen att mysa med en alldeles nyfödd kalv, måste säga att mamman till kalven var världens snällaste också. Blev även en hel del mys med de lite större kalvarna, vi flyttade över några till nya boxar. Sen i slutet skulle vi märka ut kroppsdelar på en kalv. Det är sjukt kul med djurkunskapslektionerna :) Förövrigt så var jag och Emma väldigt lätt roade på naturkunskapen, vi gjorde massa små "labbar" för att se vilka energier som upstod eller nått sånt typ, Vi skulle t.e.x släppa en studsboll, tända ett ljus, köra en radiostyrd bil, haha. Låter lite sjukt. Men så var det. Vi fastnade vi den radiostyrda bilen, Vi råkade köra slut på batteriet. Opps! Så det var typ ingen mer än vi som hann köra, men det var ju kul att att köra omkring med den, någonting måste man ju faktiskt få roa sig med! :)

Ikväll blir det till att plugga som en tok, Har prov i naturkunskap imorgon och jag har inte pluggat någonting tidigare, och vi har inte fått någon bok eller häfte vi kan läsa igenom, utan det är antekningar, filmer och annat vi gjort på lektionen som kommer på provet, och jag minns absolut ingenting från filmerna, desutom har jag  varit borta 3 lektioner, så jag är inte ens säker på att jag har alla anteckningar. känner mig väldigt osäker på vad jag ska plugga på. Får väll se hur detta går. Men varför sitter jag här då egentligen,? det är väll bäst jag försöker börja plugga nu , Suck. ;s Måste först lägga in några bilder från djurkunskapen, mobilkvalla dock.





Önska mig lycka till imorgon, det kan jag verkligen behöva! Ojojo, detta känns inte så bra ;s


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0