Datakunskap.

Har datakunskap nu ända fram tills lunch, Trååkigt ;s  Är hungrig som en gris, men det är typ en timme kvar ? ;s  Efter lunch så har vi livskunskap, hela eftermiddagen fram tills vi slutar, 15.30, men vi brukar nästan alltid få sluta massor tidigare ;P Undra just vad vi ska göra? Ajja, det får jag ju se då. Men tråååååkigt...
Har ingenting att göra, är klar med övingen vi skulle göra för länge sen.
Har matteprov imorgon, så jag måste plugga matte ikväll, ;s Ursch, vad hemskt det kändes. Har absolut ingen lust till det.
Ajja, nu ska vi visst göra en till "övning", så nu måste jag sluta.

Puss <3





Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0