Skolans djur.

Godkväll gott folk, pluggat Ergonomi ikväll, kul det låter va? Nej, det är det inte. Men ändå ganska enkelt. Tror jag kan det ganska bra nu. så nog ska jag väll klara provet imorgon ?. klarade matteprovet med ett litet G, skönt. slapp omprov iaf. Hade ju prov i datakunskap idag också, de borde jag nog ha klarat, för det var super enkelt, hade bara lite problem med att få innehållsförteckningen att stämma. Hade med mig kameran idag till smådjurshuset, så jag kan ju bjuda på några bilder, när jag inte kommer på någonting annat att skriva om, så bara titta och njut.



 
 


Så, nu fick ni något att roa er med (: Nu ska jag slänga mig i sängen och se på simpsons. Haha.
Vet ni vad, Det är fredag imorgon, wooohhoo! ;D
ta hand om er.

It hurts to much, and I don't think I can live without you...




Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0