Hästarna.

Blev ingen sovmorgon för mig idag, eller okej, i vanliga fall stiger jag upp klockan sex när jag ska till skolan och nu steg jag upp klockan åtta. Så jag fick ju faktiskt sova två timmar längre än jag brukar. de tre söthästarna skulle ju ut i morse, så det var bara att ta sig upp, mockade och fixade klart allt när hästarna var ute, sen passade jag på att rida också, han var så jäkla tjurig idag som man bara kan bli, innan vi ens var från gården så började han hålla på, man kan ju undra vad det tagit åt honom, förmodligen ska han väll testa mig? Såhär gjorde han ju när jag nyss hade köpt honom också och det gick ju över efter ett tag, så förmodligen kommer han väll ge upp snart när han märker att det inte är någon ide. Han är ändå ganska söt när han lite smått bråkig, han är ju aldrig dum eller nått, bara lite egensinnig. Ja, Han är lite speciell faktiskt, min knäppa lilla häst! (: <3 Var klar kring 11 i stallet, efter det så har jag inte gjort så mycket, tog en dusch när jag kom hem, sen har jag suttit här.  Jag kanske borde plugga lite, har tre prov till veckan. men det är så trist att plugga på helgen, det är ju ifs alltid tråkigt att plugga, men extra jobbigt är det ju när man tvingas göra det på helgen. Men får väll se om jag orkar.

                   
 3 små söta hästar =)

Nästan alla mina jeans har blivit försmå, betyder det att jag blivit tjock ?? ;O Huvva, va hemskt. Har bara två par som jag kan ha nu, dem andra kan jag knappt andas i. Behöver verkligen köpa ett par nya, men jag har inte råd att slösa mer pengar nu! Får väll gå omkring i mjukisbyxor då? Eller så är det bara att börja banta, haha skojja. (: Men jag vill kunna ha dom, dem är ju faktiskt snygga ;s

Postat av: Malin

Sv; Tack ska du ha (:





ha en bra kväll

2009-01-18 @ 17:13:57
URL: http://maliin87.blogg.se/
Postat av: julia

vilka söta bilder ! :)

2009-01-22 @ 22:17:12
URL: http://julialundkvist.blogg.se/

Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0