Godissugen.

Blev ingen ridning idag, for till malin istället, lika bra att han får 3 vilodar, alla andra veterinärer har ju sagt att dem ska ha 3 vilodagar efter vacc., men hajna veterinären så att det räckte med 2. Men det skadar nog inte med tre. Imorgon är det ju fredag! (Y) då hinner jag rida medans det är ljust, sen får jag sova ut hela helgen!! (A) Gud va härligt!! men somsagt var ju ju hos malin ikväll, vi spelade tv spel, vanliga spel, och svamlade på. och jag typ sov ? (: Trevligt vare iaf. Jag är jäkligt godissugen nu, hade bestämt mig får att inte köpa nå godis i veckan, förutom fredag, då måste man ju få unna sig. Men annars kan jag köpa typ 2-3 ggr i veckan, och det är inte bra för mina små tänder. Men går man skola så behöver man faktiskt lite sockerkickar för att hålla sig levande, så äre. Ojj, så nyttigt det lät! (: Eller inte. Nädu, nu ska jag gå och hitta någonting att stoppa i munnen, sen blir det sängen nästa. ska försöka komma mig i säng åtminstonde före 11.

Kan ju säga godnatt redan nu.
och Dröm sött. :>

Postat av: Marina

Svar: Tack! :) De är tagna i Öjebyn. :)

2009-01-30 @ 18:04:59
URL: http://marinaberglund.blogg.se/

Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0