Stan.

Steg upp klockan åtta idag, haha. Duktig jag är. Hade stallmöte igår, då bestämdes det att vi ska ha hand om utsläppet en vecka var. De låter ju bra. Tror vi skulle ha nästa vecka om jag inte minns fel? Dock så går jag ju skola då, så det blir väll pappa som får fixade det, men helgen kan ju jag ta :) Idag blir det stan med Malin, sitter och väntar på att dem ska komma och hämta mig nu. Får se om jag hittar någonting fint där. Fast ska nog inte handla så mycket, gjorde ju nyss av med 1000 kr i luleå ;s

ska gå ner nu och göra mig klar, skulle tro att dem kommer alldeles snart. (:


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0