Stan & stallet.

Blev stan idag en snabbis med mamma, hon hade lite små ärenden, så jag tänkte att jag kunde hänga med, jag köpte ett par baggyjeans på Vera Moda, dem fastnade jag redan för då jag och malin var på stan för ett tag sen. Men då var jag får snål för att köpa dem. Inte för att jag hade nå mer pengar nu, jag gjorde av med mina sista 500 kr. så dem var satans dyra. menmen, köpte dem iaf, haha. Nu dröjer det ett tag innan jag kan köpa någe mer. fattig som jag är -.-

När vi kom hem, så drog jag till stallet, tog med mig lina också som sällskap. For ut en sväng med bleiki till ridplanen, och lina fick sitta och titta på, vilket hon kanske inte tyckte var så jättekul tror hon började frysa litegrann efter en tag, så då får jag hem. Hon tyckte det var desto roligare att springa omkring lös i stallet, hon börjar nog känns sig som hemma där nu, när jag vägde upp hö påsarna så bäddade hon ner sig i höet, haha. Söthunden <3  Bleiki ska hela tiden nosa och buffa på henne :> Så söta djur jag har. Ajja, nu ska jag se på tv och käka godis, som vanligt. Haha. Tror fan jag börjar bli godisberoende. Inte bra. :(

puss<3

 


 


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0