Prov snart.

Har arbetsliv nu, men vi fick gå var vi ville och plugga till vad som helst, så jag sitter i GC och pluggar till Naturkunskaps provet som vi har om lite mindre än en timme. Kan det inte bra kan jag ju bara säga. Känner mig fortfarande lika osäker som jag var igår. Men det är bara försöka. Efter lunch har vi en lång lektion sällskapsdjur, då ska väll kurt fortsätta prata om alla hundraser, nog för att det är intressant, men man blir lite less att sitta och lyssna på det 2 timmar i sträck. Jag hoppas vi får göra någonting annat också. Har lämnat i papprena för att få körkortstillstånd nu, så snart har jag det. Den 12 februari ska jag på handledarkursen, som skulle hålla på i 3- 4 timmar? ;O Dryygt. Men sen äre bara börja övningsköra på allvar. Då får ni minnsan se upp ;) Kan bli farligt med mig på vägen. Längtar tills efter sportlovet när vi ska köra mera traktor och efter det så får jag traktorkortet ;D Yeeeiii!

Jag vill inte göra prov nu, :/ Är typ nervös ;s Jag är alltid nervös före jag ska göra prov, av någon konstig anledning.
Ajja, ska fortsätta plugga lite nu.

Puss <3



Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0