Pluggar.

Sitter och försöker plugga till matteskiten nu, men det går inte, kan inte få in någonting i min tröga lilla skalle. Känner inte att jag kan de särskilt bra, eller jag kan inte ett skit! men har jag riktigt,riktigt tur kanske jag klarar provet ändå, ni kan ju alltid hålla tummarna för mig imorgon? (: Dock äre väll inte hela världen om jag skulle få göra omprov. Fast bäst skulle ju vara om jag klarade det. Men jag orkar bara inte anstränga mig på matten, finns annat jag kan lägga energin på. Ska iaf fara till stallet nu och rida en liten sväng, för nu orkar jag inte sitta här med näsan i böckerna nå längre, ska bli svinkallt nu i typ 2 dar så jag vill passa på att rida medans det inte är alldeles för kallt. Pappa har lovat att mocka och fixa allt sådant ikväll, så då behöver jag bara tänka på hästen (:

Mohaha (;
Emma tog bilden idag när vi var i smådjurshuset,
känner mig kanska stolt, och den bet mig inte ;D



Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0