Nyårsdagen.

Jahapp, det var det år 2009 då! ;D Var till stan igår vi midnatt för att kolla in fyrverkerierna, det är något speciellt med att fira in ett nytt år, eller hur? det känns liksom bra på någon sätt. Man känner en stor förväntan inför vad som kommer att hända det nya året, förhoppningsvis är det mest bra saker, men för de mesta är det salig blandning av både lycka och sorg. For förbi stallet en snabbis när kom från stan vid halv ett, ville bara kolla om hästarna var nå rädda, men det var riktigt lugna faktiskt! (: Vi hade ju lämnat lyset och radion på, så att det skulle märka av fyrverkerierna mindre. Försökte fota lite fyrverkeri bilder när vi var i stan, men fick inga bra, min kamera suger,desutom hade jag inte stativet med mig. vill ha en systemkarmera!! Kan ju lägga in några jag fotade från förra året iaf ;p
Idag har jag varit ut och ridit älsklingshästen min, han var envis och tjurig, ville inte alls göra som jag ville, men så kan det vara ibland, älskar honom ändå <3 Han ser fortfarande spöken överallt, och han är rädd varenda liten människa som kommer på vägen. Men jag tror faktiskt han låtsas blir rädd, bara för att han är så tjurig, han har nog en liten period nu när han ska testa vars gränserna går, desutom har han nog en hel del överskottsenergi, och visst är han säkert lite uppstressad av nyårsfirandet också.
Jaja, nu ska jag gå och ta en dusch, men lägger först in lite fyrverkeribilder. Strunta i att det är från förra året ;P











Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0