Knäpp häst <3

Då var jullovet över då, för vissa andra börjar ju skola imorgon. Men typ alla andra skolor börjar torsdag? taskigt ;S
Kommer bli så sjukt jobbigt att stiga upp kl 6, åhh herregud, hur ska det gå? kommer typ dö. Vi har iaf inte vanliga lektioner imorgon, På förmiddagen har vi djurkunskap, så då ska vi vara i fuset, med små kalvarna ^^  Sen resten av dagen ska vi vara i snickeriet, då vet jag inte vad vi ska göra, antagligen snickra eller nått? (: Det kan vara så att jag har snickeriet på morgonen, och fuset på eftermiddagen också, för vi är typ delade i 3 olika grupper, och jag vet inte riktigt vilken jag ska vara i, men det löser sig nog imorgon, om jag kommer mig upp vill säga ;s
Idag har jag iaf varit ut med lillkillen en liten sväng, Vet inte vad det tog åt honom nu ikväll när jag skulle ta in, jag lät honom gå lös, för han brukar alltid springa direkt in, men nu stack han förbi stallet och ut på VÄGEN fan va rädd jag blev, trodde typ att han skulle bli överkörd, jag fick inte fast honom, Där ett tag trodde jag han skulle fara ut på storvägen ocskå, men som tur var vände han in på gården igen, och spring rakt ner i sin egen hage. Sen stod han lugnt där så att jag kunde ta fast honom, Man kan ju verkligen undra vad han fick för knäpp ide? Dröjer nog ett tag innan jag släpper honom sådär igen. Det stod en tant på vägen också, som såg ut som ett jäkla stort frågetecken när en lös häst sprang förbi, fast ja,det kan man ju förstå. Måste sett lite komiskt ut, men det kunde ju faktiskt ha hänt någonting allvarligt, men nu när det gick bra så kan man ju skämta lite. Har varit med malin idag också, vi bakade kokosmums, och satt vi datorn och spelade spel m.m (:
Jaja, ska ta och gå och titta om det är något på tv nu, sen ska man väll försöka komma sig i säng, hur det nu ska gå, kommer ju dock inte somna så fort, menmen. Nu är det bara vänta på sportlovet, men det är typ 9 hela veckor dit, och det känns väldigt långt bort. Men de kommer nog ändå gå kanska fort, eftersom att hela hösten  gick så otroligt fort, kanske för att jag trivs så bra på min skola, och att jag för de mesta har ganska kul där (:


"Ibland är livet verkligen inte lätt, jag vet inte vad jag ska ta mig till, jag vet inte vad jag vill och vad jag ska göra, men jag vill ju för allt i världen inte förlora dig, Men det skulle vara otrolig mycket lättare om jag bara kunde få dem att förstå.
"


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0