Snöstorm.

Vilket jävla väder det är idag, Snöar ju massor, men nu vill man ju inte ha snö, nu ska det ju bli vår? Jag höll helt seriöst på att förfrysa fötterna idag när jag väntade på bussen, mina skor var sjöblöta + att dem inte alls är så varma, så jag höll knappt på att kunna gå hem när jag klev ur bussen,så kalla var dem. men väll hemma så sprang jag till kaminen och värmde upp mina små fossingar, så skönt det var. :) Vet inte varför jag inte tog på mig varmare kläder idag, hade inte föreställt mig att det skulle vara så här kallt, men nu var det det. Jag hade iaf tänkt fara ut en sväng med ponnyn ikväll, då blir det till att klä sig. Förssten så har arorna fått en unge nu, ska kläckas en eller två till tror jag. fågel ungar är faktiskt inge söta, dem ser ut som små monster. haha. Det är två marsvin som ska få ungar snart också, dem kommer nog vara lite sötare :> jaja, fredag imorgon, så skönt. har dock bara tråkiga lektioner då, Eng och Nk, hmm ;s. Är det sånt här jävla väder så stannar jag då hellre hemma, men nog är det bara att försöka ta sig upp. är ju bara halvdag så, det går rätt fort. Jag har typ ont i ont i nacken, eller ont i ett skulderblad, har ingen aning om vad jag har gjort för att få det. men det är jobbigt att sitta still för länge för det är då det börjar göra ont, eller det gör inte ont, det liksom bränner på nått sätt. haha. intresse klubben antecknar. Nej, nu ska jag dra mig iväg till stallet, får se om jag tar mig dit i all snö. ;P

puss <3


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0