Det finns inget skönhetsmedel som går upp mot lycka.

Tycker ändå dagen har gått fort idag, Förmiddagen bara rusade fram trots att vi hade engelska och matte, Jobbade på ganska bra,tycker jag :) Lunchen bestod av köttfärssås och spagetti, gott. Gick som vanligt till djuren under lunchen när vi hade tid över. Det har kommit massor med nya djur, B.l.a 2 stycken chincillor, 4 stycken degusar, 2 guldhamstrar,3 marsvin. Desutom har den stora fläckiga råttan Doris fått ungar. :) Snart kommer det marsvinungar, och lamm också. Hihi. Efter lunchen sa hade vi sista lektionen i djurkunskap, det känns lite sorgligt. Det har varit så kul! Vi gjorde typ igenting idag, vi satt och fikade,sen fick vi sluta kl 2 :) Men vi fick ju veta våra betyg idag, och gissa vad?, jag fick MVG!! ;D Haha, va glad jag är! ;D Direkt jag kom hem så tog jag med mig lina ut på en liten prommis i solen, vi gick ut på ett skoterspår och lina sprang i djupsnön, hon blev så glad. Det var jättehärligt, kändes skönt att bara vara ett tag, tog med mig kameran och fotade lite också, ni kan se bilder på min pixbox.Caarr0.pixbox.se Nu blir det stallet, ska inte rida nått idag. så jag tror lina får följa med mig en gång till. Det säger hon nog inte nej till.

Puuus.








Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0