Så länge man inte ger upp, har man inte förlorat.

Tjoho! Sitter här och smaskar på lite godis, har nyss varit på lösvikshuset, for förbi stallet också och nattade älsklingsponnyn, jag vet att man inte kallar islandshästar ponny. men det låter mycket gulligare än häst. så om det är någon som stör sig på det så får ni stå ut :) haha. Ingen bryr sig skulle jag tro? ;P Har varit en lika härligt dag idag, sol och rätt varmt eller det blev varmt efter ett nångong.. Men det passade bra för det var då jag for ut och red. man vill ju liksom aldrig rida tillbaka till stallet när det är sånt här väder, det är så grymt härligt, tycker nog ponnyn också. för han ville inte in från hagen idag, han tyckte nog det var skönare att bara stå och sola sig i hagen. men han var lika pigg och glad idag när vi väll kom oss ut, han har börjat fälla MASSOR med vinterpäls nu, då vet man att det är vår! Det är så kul att stå och borsta med ryktsten, man kan stå där hur länge som helst. bara se päls som rasar ner mot golvet, nog för att han är så fin när han ser ut som en liten nallebjörn, men det är ändå en speciell känsla man får när han börjar fälla sin vinterpäls, det är ju ett tecken på att det snart är sommar, och sommar det vill vi ha, NUUUUUUUUU!!!

Ajja, ska som vanligt gå och se på let's dance. Ska gå och dricka också, blev helt plötsligt så otroligt törstig, Om det nu var någon som ville veta det,

/ C



Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0