Skönheten sitter i betraktarens öga.

Snö,snö,snö så långt ögat når,Min lilla häst såg ut som värsta snögubben när jag tog in honom.Tur att han har sin tjocka päls. Det är till och med svårta att ta sig fram med bilen. så det har kommit riktigt rejält med snö. Ikväll har det varit årsmöte och taimiddag på ottergården med 4h. Maten var rätt så god faktiskt, tyckte den var godare nu än förra året, det var ungefär samma men det var ändå lite godare nu. Nu är sommarjobbet iaf fiksat, jag och Malin fick sommarjobba för 4h i början av sommaren, så det blir helt perfekt. nu ska det bara bli sommar också, men först vår. :) Slänger upp några sommarbilder, bara för att jag längtar så jävla mycket till sommaren!!





Ajja, nu ska iaf jag gå och se om det är något bra på tv,
ha det. puss <3





Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0