Goodnight and dream beautiful dreams.

Nu har man då sett melodifestivalen, ätit hemmagjord pizza och käkat popcorn. Riktigt mysig lördagkväll. De flesta låtar var ju riktigt bra utom Caroline uf ugglas låt som var förskräcklig, blev lite förälskad i killen som sjung welcome to my life. haha. Men han var faktiskt snygg, och så gick han inte vidare? buhuu. :/ Han var iaf bäst enligt mig.
Det blev ingen ridning ikväll, näe, kändes alldeles för kallt, så jag mös bara på i stallet. Imorgon ska jag iaf ut, och då ska jag banne mig ut även om det är -25. Så äre. Jag ska faktiskt slänga mig i säng nu, jag längtar efter min varma,mysig,helt underbart sköna säng, jag älskar dig <3 Skojja,haha.

Godnatt, drömsött.
:>


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0