Jahapp.

Nej, det blev ingen praktik på Ofelas, fick svar på idag, vi var välkommna dit, men det var inte den bästa tiden för praktik, turerna hade inte hunnit komma igång då, och dem hade bara ridskola någon dag i veckan, så isåfall blir det mest stallskötsel, och då äre ju som ingen ide att åka ända till kiruna, jaja, får försöka hitta något annat skojj då,  jag vill ju praktisera på nått stall med islandhästar, men det finns ju inte mycket in norrbotten. Börjar känna mig lite stressad. Jaja, hoppas det löser sig. Morgonen började med matte och nk, tråk som fan. på nk arbetar vi med nå energitjafs, ska ha någon jäkla debatt sen.. ;s På lunchen tog jag och Emma småponnysarna på en liten promenix. (: Började en ny kurs idag efter lunch, djur i zoohandel. Äntligen ska vi börja hålla på praktiskt med djuren i smådjurshuset. det var ju verkligen på tiden! :) Det finns ju kaninungar där, och om ingen vill ha dem så kommer dem avlivas, det finns en kvar. Jag vill fan ta den, skulle ju kunna ha den i stallet, det skulle ju vara perfekt. M & P slipper klaga på lukten, och jag far ju ändå till hästen varje dag, desutom är det ofta folk där, så den blir nästan alldrig ensam, fast det finns ju en katt där, så det kanske inte vore så bra.. Men jajja, äre någon som vill ha en liten kanin så vet ni vart det finns!, Dem är leveransklara, och helt gratis! ;D Ska fara till ridhuset med ponnyn ikväll och träna lite, det är ledigt från kl 19.00, så he blir perfekt.
Ajja, ska gå och fixa lite, sen ska jag göra mig klar.



Nya shettisen, tror den hette Jocke om jag inte hörde fel.


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0