I am who a am, and I can't chance me.

Jodå, dagen har smidit på utan olyckor, det enda som hänt idag var att chokladsåsen jag gjorde till tårtan rann ut över hela tårtfatet, den blev misslyckad med andra ord. fastän jag gjorde exakt som jag alltid gör. men men. det var ju dock inte så farligt ;) Även om man blir lite smått förbannad när det inte går som man vill, men jag hoppas den kommer smaka bra ändå:) Det var världens dimma när jag gick till stallet, men trots det blev jag inte överkörd. haha. Lina följde med mig som sällskap. så då kände jag mig inte så ensam.Hon har blivit ganska duktig på att gå fot nu.^^  Har dock inte varit ut och ridit någonting idag, blev lite myspys i stallet istället, eftersom jag red honom ganska hårt igår. :) Just nu sitter jag och äter OLWs nya favorit mix, (d.v.s någon form av chips, om det var någon som inte visste det. ;P) Ska gå och se på let's dance nu, sen ska jag gå och se om det finns någon cocacola kvar, som jag kan snylta av  ;P

Kram.


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0