När man är ute på djupt vatten, är det klokast att hålla munnen stängd.

Hej på er! (: Nyss hemkommen från stan, var och köpte lite onödiga grejjor, bla en fleeccepläd för att klä min kattställning som jag gjort i skolan. ni får se en bild på den när den är klar. köpte även lite hårspray och nytt puder, ett hundben till lina och lite annat grejs. Man håller dock på att frysa ihjäl när man går från affärerna, det är -20 grader kallt och det snöar massor. Vart är våren? Borde egentligen fara ut och rida idag eftersom han vilade igår, men jag vet inte om jag ska göra det, kan ju ändå inte rida så hårt när det är såhär kallt. Det hade varit perfekt att fara till ridhuset, men då hade jag ingen skjuts :( Gud va jag längtar till våren, det är mycket som kommer hända då! :) Ikväll börjar ju första deltävlingen i melodifestivalen, är det någon mer än jag som ska se det ? Det hör ju liksom vintern till på nått sätt. De som ska sjunga ikväll är;

Nina Söderquick - Tick tock
Jonathan Fagerlund - Welcome to my life
Shirley Clamp - Med hjärtat fyllt av ljus
Scotts - Jag tor på oss
Emilia - You're my world
Alcazar - Stay the night
Caroline af ugglas - Snälla,snälla
Marie Serneholt - Disconnect me

Haha, nu flyr katterna upp i mitt rum, när mamma börjar damsuga där nere. Pontus la sig och sov i min säng, Mio (Miffo ;P) Gömmer sig under en matta. haha. Söta små katter jag har. Nej, nu ska jag hitta på nått annat, ska väll dra till stallet om ett tag, för väll se om jag rider eller inte.


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0