Det finns dagar som är som trappor, man måste välja om man ska gå upp eller ner.

Hann aldrig blogga något igår, slutade till lunch sen följde jag mamma till stan en sväng, sen satt jag hela kvällen och skrev på en skrivupgift om biobränsle, den är inte helt klar än,men snart. Så igår hade jag en stallfri dag. Egentligen har jag inte tid att sitta här nu heller, det känns som det är massor jag ska göra. Har engelska prov imorgon så jag skulle behöva plugga på det, sen så vill jag hinna rida idag också, för imorgon kväll ska jag sitta på handledarkurs i typ 3-4 timmar, och då kommer jag ju inte hinna rida, sen så red jag ju som sagt inget igår. så jag vill inte att han ska 3 dagar i rad, han har redan vilat så mycket när det varit kallt. får väll se om jag lyckas lösa det, om inte annat så får jag sitta uppe med engelskan i kväll/natt ? ;P Det är ju världens härligaste väder ute nu, sol och nollgradit. nog börjar det kännas som att det är lite vår i luften, jag och Emma gick på promenad med shettisarna på lunchen, så härligt det var. Hade betygsnack på naturkunskapen idag, vi har ju gjort klart 3 olika kurser, Växt och djurliv, Etologi och naturkunskap. är väll rätt så nöjd med betygen men jag hade hoppats på lite högre i etologi, för det var ganska intressant och kul att läsa. men så äre. Efter lunch hade vi sällskapdjur och djur i zoohandel, tycker om de lektionerna, speciellt djur i zoohandel. får vara så mycket i smådjurs då :) Men nu äre nog bäst jag börjar med engelskan.

puss.

Söta bambi :)
Söta små öron ^^


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0