Att vara lycklig är att ha ett gott humör.

Halleluja it's friday! ;D Kall dag även idag, när ska denna kyla försvinna? Det är ju iaf vackert väder,så man ska ju inte klaga alltför mycket, jag klagar nog mycket ändå. dagen började med en lång mattelektion, men det gick ganska bra ändå, kändes som att den gick fort. Sen hade vi arbetsliv, då skulle vi skriva vårat personligabrev till praktikplatsen, men vi fick inte tag på någon dator, alla var upptagna. Då sa janne att vi fick fara hem och skriva istället, så vi hann med 10.50 bussen, sköööönt. kändes som att det blev en väldigt kort dag :) Nu har jag nyss kommit från affären,följde med och hjälpte pappa handla lite, mamma är förkyld så hon ville slippa det. Förövrigt så är det ju fredag den 13 idag, förstår inte varför alla är så rädda för just den dan, det händer alldrig något dåligt för mig, tvärtom så har allt varit jättebra, hittils iaf, men dagen är ju inte slut än. så vem vet, något kanske jag råkar ut för? men nej, jag tror inte på sånt där.. Jag har känt mig glad hela dagen idag, hoppas det fortsätter så :) Nu ska jag gå och baka marängtårta tills imorgon, det är ju alla hjärtans dag då, så då tänkte jag baka en liten tårta till familjen, så nu ska jag gå och sätta igång.

Ha en bra fredag den 13:onde!
puuuuss.



Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0