Gammal kärlek rostar aldrig.

Det snöar, igen! kan inte all snö bara tina bort NU? Jag har varit ute och ridit rundan med ponnyn idag,Det var så jäkla mysigt inne i skogen. Ponnyn var bråkig och ville inte alls gå framåt, tills vi kom in i skogen, då vare som att han vaknade och blev pigg och alert, är man skogsmulle så är man :) Från att behöva sitta och driva hela tiden, så får man nästan hålla in honom i skogen, när jag drev på i galopp så vare som att han exploderade. han galopperade ordentligt!!, igen passgalopp vare här inte. Ni anar inte hur härligt det var, det käns så kul att han kan vara så här pigg  fast han är 24 år. Men som sagt det är ju ingen ålder för en isläning. Töltade mycket idag också, fick in riktigt bra flyt ibland, och öka lite kunde han till och med. Helt underbart var det idag.
Nu hinner jag inte skriva nå mer, för jag måste verkligen sätta igång och plugga nu, gjorde aldrig det igår. Opps. men klockan drog iväg, åsså sskulle hästen in, sen såg jag melodifestivalen,och efter det såg jag filmen Hot chick. så he vart liksom it. Men NU ska jag ta mig i kragen och sätta igång.

puss.


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0