Hoppas.

Dagen har flytit på riktigt bra idag, hade matte och klassråd på morgonen, klassrådet var totalt onödigt eftersom vi hade ett i fredags, tror inte det hinner hända så mkt över en helg? Sen hade vi arbetsliv, då fick vi leta praktikt plats, Jag och Emma funderar på att praktisera på ofelas islandshästar i kiruna, vi ringde dit idag, men han som svarade visste inte så mycket, så han bad oss mejla , det var tydligen någon annan som hade hand om praktik och så. Hoppas de svarar på mejlet snart, fatta skoj det skulle vara!! ajja, det är bara vänta och se vad som händer. tycker jag var ganska modig som vågade ringa, jag är fan inte bra på att prata med okänt folk ;P Efter lunch så hade vi djurkunskap, det är grymt kul! Nu har vi bara två sånna lektioner kvar, så hemskt :( Idag hade vi iaf djursjukvård på kalvar, vi fick ge dem medicin, ta tempen, linda på bandage på benen, och så fick vi testa ge dem en spruta, lite läskigt var det, men inte alls så farligt som jag trott. riktigt kul var det! (: Kvällen har spenderats i stallet, lät hästen vila idag, han har ju ändå gått hela helgen. det är stallmöte på onsdag, blir intressant att se vad som sägs då! ;) Näru, nu ska jag fan gå och lägga mig, åtminstonde lägga mig i sängen och glo på tv tills jag somnar, jag ska inte vara helt död imorgon har jag bestämt. Föressten så slutar vi 13.50 imorgon, något skönt!







Godnatt på er! ;D


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0