It's time to face the truth.

Då var det helg igen, Äntligen. Kan inte påstå att denna veckan har gått fort, men nu är det väll bara 3 veckor kvar till sportlovet,eller har jag fel? Tror det är det. Hoppas de veckorna går fort. Ja, vad ska man skriva om. Har varit en helt vanlig dag på skolan, tråkiga lektioner på fredagar som vanligt. Nk, och engelska. Dryygt. Mådde illa som fan på NKn, men det gick om. Tur det. Fick skjuts hem idag, haha. värsta skönt. är ju ändå gode kallt idag, så det var skönt att sätta sig i en varm bil, istället för att gå 2km till bussen, jaoja. Var förbi stallet när jag kom hem, mockade och fixade klart allt. Han ska få vila idag. Eftersom jag rider ungefär varannan dag, for ju faktiskt ut och red igår i snöstormen, red på plan i all denna snö. det vart dock jävligt kallt efter ett tag, var ju bara -12 eller nått sånt, men när det blåste och snöade så kändes det som typ -25. Funderar på om jag ska ta hunden och gå till ica och köpa nått gott, vart så himla godissugen, kändes bara så himla kallt. Skulle behöva städa mitt rum också, men det hinner jag sen i helgen, då har jag gott om tid.

puss <3


Mums! (Y) ;)



Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0