Sporlovet börjar nu.

Då har man sportlov då!! yeeeiii. ;D två extra lediga dagar. Det är ju absolut inte helt fel, våran klass har lyckats övertala varenda lärare om att få skippa lektionerna. Det började med att vi skulle få sovmorgon från nk på fredag, då fick vi slippa arbetslivet också som vi skulle haft direkt efter, fick en enkel hemuppgift istället. Sen så skulle vi inte ha någon djur i zoohandel imorgon heller, utan vi fick istället en hemuppgift att göra skyltar till djuren i smådjurs. Sen så behövde vi inte heller komma på engelskan imorgon heller, om man gjort provet. och det gjorde jag ju idag :) Sen så skulle vi egentligen ha datorkunskap imorgon på förmiddagen men vi behövde inte gå på den heller, haha. vikla snälla lärare vi har va? :) Så nu har jag ju  SPORTLOV!! =D så enormt skönt, nu ska jag sova länge imorgon, hoppas det är lika fint väder imorgon som idag, när jag ska ut och rida, läängtar fan! :) Idag hade man ju som sagt engelska prov, det gick väll lite sisådär, men det funkar. Sen hade vi idrott, hade typ nå ackrobatik grejjs, dock så var jag inte med, nej, ursch. jag måste vara världens osmidigaste person. På eftermiddagen hade vi då snickeri, vi hade praktiskt prov idag, skulle spika tre spikar i en bräda, och dem skulle komma ut rakt på andra sidan, sen skulle vi såga en bräda som var exakt 30 cm, och vi fick att poäng avdrag för varje millimeter den var sned, sen skulle vi borra ett hål rakt igenom en bräda, ehhh, ja det gick ju väldigt bra för mig. Gjorde ju bort mig totalt när jag skulle borra, borrjävlen ville ju inte gå igenom brädan, så jag blev nästan förbannad, då sa läraren att jag hade i "backen". pinsamt värre, smart man är? INTE! stod där värsta länge och försökte få ner borrjäveln. Fick iallafall ihop 20 poäng, man kunde max ha 25, så helt efterbliven kan jag ju inte vara. haha. nu ska jag ta det lungt framför tv och njuta av mina första timmar på lovet, sen ikväll blir det att sitta på handledarkurs i 3-4 timmar. drygt det lät, skulle ju egentligen ha varit där för länge sen, men pappa blev kraslig när vi igentligen skulle varit där, så nu har vi en ny tid. sen blire till att se upp på vägen! :>
Näe, nu ska jag gå och njuta av min ledighet. Ha det så bra.



Blir uppäten av små fårskallar :>


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0