Sann kärlek kan inte döljas.

Då har man njutit av första dagen på sin ledighet. De började dock inte så bra i morse, jag vaknade med världens huvudvärk och illamående. hann tänka att såklart  ska man bli sjuk direkt man får lov, men näe, så blev det inte. Tog en ipren och tryckte i mig en maka, och efter det så blev det mycket bättre, puuh, tack och lov. Dagen har iaf spenderat med ponnyn, vädret har ju varit perfekt, varmt och strålande sol, det kan ju nästan inte bli bättre. snön glittrade i solskenet och fåglarna kvittrade. Jag kände mig riktigt lycklig där på hästryggen, fick ett sånt där riktig lyckorus. åhh, vad jag älskar att sitta på en hästrygg sånna här dagar, jag tycker ju alltid om det, men speciellt sånna här dagar. och han var så pigg idag, ville galoppera uppför varenda liten backe, jag tänkte trava lite lungt uppför backen som är vid älgslakteriet så jag petade honom lite försiktigt i sidan, men han går igång i galopp istället. Då lät jag honom galoppera, sötponnyn. ^^ Han töltade så jäkla fint idag också, det var en helt underbar ridtur. Sånna här dagar är man extra glad att man har häst. jaa, så sant som det var sagt. Nu ska jag gå och duscha och sen blir det väll att titta på lite tv, kanske äta lite popcorn, haha :)

puss.


När man är som lyckligast! :)


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0