Stuga.

Sitter vid datorerna i skolans bibliotek, har trååk stuga, har iallafall skrivit klart min engelska artikel om hundraser. så något har jag ju gjort. Sitter och söker efter någon rolig praktikplats också, men jag hittar som ingenting..  En halvtimme kvar till lunch ungefär, efter lunch så har jag snickeri. får se om jag hinner klart min kattställning då, hopas det iaf, ska klä den med tyg sen när den är hemma. Stallmöte ikväll då, har inte bestämt mig om jag ska vara med eller inte, det känns väll lite sådär. men ska ändå bli intressant att se vad som sägs, kan hända att kurt kommer och skor idag, och då måste jag vara där och passa det. men de ser jag ju ikväll. Näe, nu måste jag sluta innan våran lärare ser att jag sitter och bloggar istället för att jobba. ;)

Puss <3



Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0