Ridhuset med ponnyn.

Nåjo, var till ridhuset ikväll, måste säga att det gick väldigt bra, pappa fick filma bleiki i alla gångarter, så jag har suttit och studerat dem nu, hittade även några gamla filmer, så jag jämförde de nya med de gamla, måste säga att lite skillnad är det ju trots allt, det ser ganska mycket bättre ut nu, än vad det gjorde för typ 1 år sen. men det är maaaassor jag skulle behöva träna på. men det ska vi också ! :) Näe minsann, nu ska jag hoppa i säng, gud så skönt det lät! bara 3 dagar kvar till helg nu, eller 2 1/2 eftersom det bara är halvdag på fredag, mahaha.

GODNATT!


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0