Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.

Nu är det inte länge kvar till helgen, bara en kort dag imorgon. :) Känner mig helt slut nu, sliten och trött. Dagen började med engelska, hade glosförhör som jag glömt plugga på men det löste sig ändå, kunde de flesta redan. så det gick inte helt åt skogen. Dan fortsatte med djur i zoohandel, då var vi i smådjurshuset och höll på med reptilerna, tror fan jag ska skaffa mig en orm, haha. nej, men dem är riktigt fräna. Till lunch var det plättar :) Sedan hade jag datakunskap hela eftermiddagen, jobbade med powerpoint. Vi ska göra en presentation om någonting och redovisa för klassen. ursch, hatar att stå inför folk att prata. Jag ska ialafall prata om islandshästar och lite om min egen lilla häst. får väll hoppas att det går bra? Ikväll ska jag ut och rida, nu är det ju faktiskt bara -12 så nu kanske jag inte fryser häcken av mig :>

puss.


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0