Ingen är så blind, som den som inte vill se.

Stallet ikväll, red ponnyn en sväng, han var helt hispig och hur pigg som helst :) Kul,Kul! Kan väll beror på att det var så satans kallt också,jag är så helvetes jävla förbannat less på vinter och kyla, ursäkta mitt fina ordspråk. men jag kände bara att jag måste slänga ur mig det. Det är bara försöka härda ut. Det finns trots allt många ljusglimtar i livet också. dem ska man ta vara på. det kommer nog en vår i år också, ska vi se. Ponnyn har iaf redan börjat fälla vinterpäls, så nog är våren på ingång alltid. nu ska jag lägga mig i sängen och se scrubs, sen soooova, så skönt.

Godnight everyone! :)



Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0