Efter motgången kommer alltid en medgång.

Hola! Nu så har man suttit och sett melodifestivlen, egentligen tycker jag inte det är särskilt bra, Pragramledaren är bara jobbig, sen så saknar jag björn gustavsson, haha. han var så jäkla cool! :) Vars får  jag allt ifrån - GLÖGGEN ;)
Sen så är låtarna dåliga, Torleifs t.ex, vafan har dom där att göra. Gamla gubbar?. Kanske skulle passa bättre på ett pansionärshem? Jaja, några låtar är ju faktiskt bra. Ska ändå bli spännande att se vem som går till den stora finalen. Det är ju dom udda låtarna som brukar ha en chans att vinna hela skiten, så det blir nog bra ;) Nog om detta, idag har jag varit ut och ridit, red rövelrundan som omväxling. Vädret var lika härligt idag, jag blir så glad av sol och värme, jag börjar liksom tina fram. ;) Ponnyn var lika pigg och glad som vannligt.

Näe, nu måste jag springa, jag hör att de poppas popcorn där nere, så det är bäst jag går om jag vill hinna smaka några,  ;)

/C


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0