Snö!

Tjoho! Det snör, jippie! Det var så otroligt härligt att fara ut och rida idag med all snö som föll från himlen. Det är så fridfullt på nått sätt. Visst börjar man få lite julkänsla nu? Jag iallafall. Började julpynta lite i stallet idag, satte upp en julgran, ska fortsätta ikväll eller imorgon. Får se när jag har tid. Ska gå och plocka gransris och ta dit. Men det gör jag nog när det är ljust. Ska börja julbaka ikväll, eller snarare nu! :) Ville bara skriva ett litet inlägg först. Tror jag ska börja med krämbullar, inte för att man kanske förknippar dem med jul, men min bror ville så gärna ha sånna, så då måste han ju få det! ;) Sen ska jag baka, biskvier, knäckflarn,knäck och ischoklad. Får se om jag hinner med allt det i helgen. Men nu ska jag gå och sätta igång.


(En bild från förra året)


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0