Snö, snö, snö

Konnichiwa! Det bara fortsätter snöa, men det är ju så det ska vara på vintern. Idag har det vill inte hänt så särskilt mycket, jag segade ganska mycket imorse och satt i pjymas och morgonrock någon/några timmar. framför datorn. Men altså det är ju lov, då är det faktiskt tillåtet. Men sen har jag faktiskt varit i stallet också, och fixad där och ridit en sväng på plan. Måste köpa nå bättre handskar, trodde seriöst att mina fingrar skulle ramla av innan jag komm tillbaka till värmen, eller kanske inte riktigt. Men frös det gjorde jag. Sen tar det så ont när blodet börjar komma tillbaka, de liksom bränner. haha, ja ni vet nog hur jag menar ;)

Sitter och väntar på Malin nu, så vi får se vad vi hittar på för skoj ikväll. (:
ha de bra så länge! puss<3


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0