SNÖ!

Hej mitt vinterland...
Det bara fortsätter snöa! Härligt!, Allt kommer på en gång. Perfekt till julen. Det är ju faktiskt bara två dagar kvar till julafton nu, gud så snabbt det går. Men visst börjar man känna av julstämningen lite nu när snön kommer? :) Julgranen är framplockad för någon dag sen och julklapparna ligger under och väntar. Jag skulle vilja fota lite julfoton på bleiki, för se hur mycket det snöar imorgon. Om det är upphåll medans det är ljust så kanske jag hinner.

Nåja, Imorse for jag och pappa och hjälptes åt med utsläppet, för han skulle upp till farmor och farfar då, och då tänkte jag att jag kunde följa, så då tog vi ut hästarna först (: Dem blev vita efter bara några minuter ute! hihi Fick min julklapp av farmor och farfar, och så gosade jag med kusinernas hund. Sen har jag varit i stallet idag, fixat där, och ridit, red en bit mot älgslakteriet och så svängde jag av på en äng, och plumsade en stund i nysnö! :) Det var ganska så kallt,  Men mysigt! :) Det är skönt att komma tillbaka till stallet efteråt och få värma upp sig.


Lika vit som snön! :)


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0