Skoltrött

Hallå! Har inte mycket att komma med igentligen. Men tänkte slänga in ett litet inlägg hur som helst, jag är extremt skoltrött nu. Vill ha jullov jäklat nu, less på allt som har med skola att göra, förutom vännerna och djuren förstås! Skolan inte varit något märkvärdigt, djur i zoo med ola = fiskprat och fiskpyssel. Ovanligt? :) Engelska, kollade på massa jul youtube klipp. Haha. Matte och mentorstid, inget att orda om. Sista lektionen sällskapsdjur med kurt = Mycket mycket hundprat! :) Jag och Emma hade 3 minuter på oss att hinna med citybussen när vi skulle hem, och vi hann!! Vi sprang som bara den, men jag höll iallafall på att svimma när vi väl var framme. ;p Lite bättre kondis borde jag ju ha som rider. Haha. Föressten imorse när jag och Emma gick till smådjurs före första lektionen skulle börja, så hittade vi en av chincilla honorna liggandes i sitt sandbad, med massa kala fläckar och blodiga sår på hela kroppen., så vi gick och hämta fia och när hon tog upp den så såg man ännu mera av skadorna, det såg inte kul ut om man säger så. den var jätte spak, Det låg ju päls i hela buren, dem har ju en unge där (om inte flera?) Så hon blev tydligen utmobbad, hon blev iallafall flyttad till en egen bur i karantän. Jag hoppas hon klarar sig, hon såg inte ut att må så bra :( Håller tummarna!

Men nu blir det stallet nästa. Hade tänkt plugga lite samhälls tidigare, men bra som jag är glömmer jag ju samhällsboken i skolan. Jippie, så smart jag är. -.- Blir massor med plugg imorgon istället då, provet är på onsdag. Men nu ska jag gå och klä på mig. Puss <3

( Hade lite mer att skriva om än jag trodde, haha. )

En chincilla får stå för dagens bild. (fotad innan sommarlovet)






Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0