mys

Heeeellu. Nu blåser det full snönstorm ute igen! Det skulle komma upp till 2 dm nysnö imorgon. Jag blev en snögubbe påväg till stallet, lina drog mig på sparken och då gick det undan, jag kunde knappt titta upp för all snö som komm i ögonen, på hemvägen hade det kommit så mkt på vägarna att det gick lite tyngre. Ändå var jag bara i stallet ca 1 timme :)

Nu är jag nyduschad och sitter i min nya gosiga morgonrock. Klockan nio ska jag bänka mig i sängen framför tvn och datorn med en skål med popcorn och se underbar och älskad av alla. Jag och Mamma har sett den på bio för ganska länge sedan och den var bra. Väldigt rolig! :)

Men först ska jag göra mig en kvällsmacka.
Puss <3

Postat av: <3nisan

åå tack!:)måste säga detsamma:) allt bra med dig?:*

2009-12-28 @ 12:41:49
URL: http://denisebjrk.blogg.se/

Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0