Matte nationella

Godkväll.
Småjobbig dag i skolan idag, först samhällsekonomi prov, och sen matte nationella. Slutade dock tidigt. Vilket var skönt! (: Samhällsprovet tror jag väll gick ganska bra, men med matteprovet var det värre. Fattade inte nått av del 2, jag kom inte ens på nått vettigt att skriva. Får väll bara hoppas att jag samlade nått poäng på del 1. Matte är verkligen inte min grej. -.-

Nåja, ikväll har jag varit i stallet, pysslade bara med honom en lång stund. For aldrig ut och red. Sen har jag läst När jag har din röst. Har fått låna boken av Emma. Den är sjukt bra! Har snart läst ut den, och så har jag sett Bonde söker fru, ett måste på onsdagar. Hihihi.

Men nu ska jag leta mig nått att stoppa i munnen och söka mig mot sängen. Är jättetrött! -.-
Godnatt då. (:



Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0