Lucia vaka

Hej goddag.
Jag är trött. Hoho, har vakat hela natten med några kompisar (Emma, Lisa, Johannna och Madde. ) Jenny var med oss ett tag på kvällen också. :) Natten har beståt av mkt bus och kortspelande, och mkt mkt skratt. :) När vi slog på tvn kring 5 tiden så kunde jag inte hålla ögonen öpnna, så jag somnade i typ en timme. Dem andra sov också litegrann på morgonen, Men jag tycker det kan räknas som att vi har vakat hela natten ändå.  Luciamorgonen på Grans var bra även i år. Väldigt annorlunda, det var micael jascon tema, ;) Efter lucia grejset hade vi samhällskunskap, men där blev det inte mkt gjort för mig kan jag säga, halv sov typ. Haha. och lekte med kameran. När jag kom hem så åt jag sen la jag mig i sängen en stund. Och så vaknar jag typ 2 timmar senare och är först helt förvirrad. Haha, trodde typ det var lördag eller nått.. Tokigt det kan bli. Har hunnit vara i stallet också, ridit en liten sväng på plan. :) Ikväll blir det IDOL FINAL! :D får hoppas att jag orkar hålla mig vaken bara! ;)



Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0