Less.

Blää...
Behöver jag säga att jag är less på att plugga ... Näe... Har suttit med sällskapsjursgrejset hela kvällen och ändå känns det som om inte så mkt har fastnat. Fast man brukar kunna mer än man tror. Jag har ju en dag kvar att plugga också. Så det löser sig nog. Iallafall till ett G. Har sovmorgon imorgon till 12.15, då har vi engelska och ska se hitta nemo, haha.  Jag minns att jag såg den på Bio när jag var liten, och då tyckte jag den var så bra! Hihihi Sen är det bara idrott. En lite smått onödigt dag kanske, men jag har mentorsamtal imorgon klockan 13.00...så jag måste väll ta mig till skolan hur som helst antar jag. även om det inte kommer sägas så mkt viktigt där men. Jag har dock lyckats övertala pappa om skjuts ! Och det är guldvärt. Det ska faktiskt bli ännu kallare imorgon, och då är det så himla skönt att åka i en varm bil direkt till skolan, och då för jag sova längre! (y) :D
Nu blir det nog sängen nästa.
puss <3


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0