JULLOV !!!

Hola!
Jag är typ värsta Happy idag! :D För det första så har vi fått JULLOV redan nu!!!! Tusen tummar upp för det! vi fick skippa dem två lektionerna vi skulle ha haft imorgon om vi tittar på nyheterna istället. Hihih (: Lätt läxa! Sen så har det snöat massor idag,det kunde ju inte komma mer lämpligt. Jag fick plumsa i världens djupsnö till skolan desutom var bussen sen så jag kom typ en kvart försent, haaha. Men inte gjorde det så mycket vi gjorde ändå bara ett korsord och sen blev det lite hänga gubbe. Den enda seriösa lektionen vi hade idag var djur i zoo. sen hade vi matte men då gjorde vi inget, och på mentorstiden fick vi ficka. Så nu är det J U L L O V !

Nu blir det stallet och en ritt i all nysnö!! :D
puss <3

Postat av: jenny

wiiie jullov<333

2009-12-21 @ 21:05:55
URL: http://jjennylindgren.blogg.se/

Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0