JULAFTON

Hallå, hallå!
Här är det en lycklig tjej! Julafton har varit super. Ätit god mat, öppnat julklappar och myst. Jag kunde aldrig gissa vad jag skulle få i julklapp. Jag hade ett pyttepyttelitet paket under granen, och när jag öppnade det så stod det "Din julklapp finns under christoffers säng, Hi hihi" Jag rusade upp och där hittar jag ett STORT paket, och i det fanns en  (tro det eller ej) bärbar dator. Gissa om jag blev förvånad och glad, helt chockad!! Jag har pratat om en sådan hur länge som helst!! just nu ligger jag väldigt bekvämt i soffan framför brasan med datorn framför mig. SHIT va kul! :D Fick pengar av mormor och farmor och farfar också och en kartong tooffife av mamma och pappa. Har alltid velat smaka dem. Hoppas ni har trevligt ikväll, det har jag! :)
vi hörs!

Åter igen. GOD JUL! :D

Postat av: Hissan

Jag fick också en bärbar dator :D

2009-12-25 @ 09:33:46
URL: http://hissan.blogg.se/

Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0