Grans

Moi! (hej på finska, haha) Idag har jag varit till Grans med lillpojken. Skönt att få slippa rida i 20- I ridhuset var det hela 3 + hihi. Lina föjlde med och sprang lös, så jag busade lite med henne medans jag red. Hon tyckte det var jätte kul att springa efter oss. Snart är det ju 2010. Tänk vad ett år går snabbt, sista dagen på året 2009 imorgon. Det har bara rusat förbi. Jag tror att 2010 kommer bli ett jobbigt år, iallafall i början. Men jag hoppas att allt blir känns och blir bra i slutändan. Ni vet förstås inte vad jag pratar om, eller några gör säkert det.

Nåja, jag tänkte iallafall slänga ihop ett litet inlägg med bilder från 2009 lite senare, saker som jag minns bäst. (:
Puss så länge <3


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0