Godkväll

Godkväll.

Nu ligger jag här i min säng om mår så skönt. Kollar på djuräddningen på Animal planet samtidigt, det är så hemskt, Det var nyss jättesöta valpar som var helt övergivna och hade hela kroppen full med fästingar. Såg en gång en häst som var så utmärglad att den inte orkade stå upp, dem fick använda en slags lift så att den vara på benen, men den hängde ju i pricip där, hade inga egna krafter. den dog :'( Det är mkt hemskt som händer. Ibland förstår man ju inte hur folk tänker, dem ser ju att djuren lider men ändå ignorerar dem det. ursch!!!

Nåja, nu lämnar vi det. Idag har jag varit i stallet, som vanligt. :) Gick en liten promenix med både häst och hund. Mysigt! Nu är det så kallt igen, -20 var det nyss jag kollade. Skönt när man får vara inne, haha. Fast det får ju inte jag, jag måste ju ta mig till stallet imorgon, men då är det extra skönt att komma in i värmen sen. Men nu ska jag lämna datorn och krypa ner under mitt varma täcke, och drömma om nått varmt ställe.
Drömsött <3


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0