Efterlängtad fredag

Shalalala... Nu äre dax för fredagmys, om det så är det sista jag gör.. :)
Den efterlängtade fredagen är här. Och sen är det bara måndag och tisdag kvar, sen...JULLOV! Det var typ -20 grader här hemma imorse och så när man kom till öjebyn så var det bara -11. Skumt. Haha. Och jag hade pälsat på mig som en eskimå. Provet idag gick BRA! Det var inte alls så svårt och långt.. Jag kunde mycket mer än vad som kom med i provet, jag hade ju pluggat som en galning för jag trodde det skulle vara hur svårt och mycket som helst. Men nu är det bortgjort iallafall. :) Föressten så måste jag ju bara tillägga att vi fick tacobuffe idag. Det är så himla gott! Inte för att det är så intressant för er att veta.
Men nu ska jag göra annat.
PUSS


Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0