Gott nytt år.

Tjolahoppsan.
Nu är jag mätt och belåten,eller mer än mätt, min mage håller på att explodera. Haha. Våran 3 rättersmiddag var supergod. Som att äta på resturang, fast bättre ;) Till förätt åt vi ... Jaa, vad ska man kalla det... Skaldjursallad! Med sallad, annans, tomat,räkor, hummer , pappaya. m.m. Supergott! Som varmrätt blev det kycklingspett och klyftpotatis med sallad, och sås. Mums. Och till efterätt marängpaj med, citronkräm och grädde. :) Nu är det bara allt godis och chips kvar. Som vi sitter och mumsar på.

Än en gång. GOT NYTT ÅR MINA VÄNNER!


Postat av: jenny

Gott nytt år carro =)

2010-01-01 @ 14:12:32
URL: http://jjennylindgren.blogg.se/

Skriv en kommentar, då blir jag glad! :D

Vad heter du?
Tänkt kommentera ofta? OFC! kryssa här då!

Din E-postadress: (Bara lilla jag som kommer se den!)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0